idiotenstankar.blogg.se

Whuut?

Publicerad 2013-09-27 08:21:07 i Allmänt,

En väldigt väldigt konstig grej hände mig igår. Min kompis hade fått ett kik sms av någon som hette "idiotens tankar" (everydaybre) som
skrev något i stil med "hej, känner du dig ledsen och ensam? Problem med familj eller vänner? Kärlek? Kolla min blogg - idiotenstankar.blogg.se
och sen nått bla bla bla
omg HAHAHA. faan va jag garva. Alltså man skriver inte till folkt på kik att dom ska läsa ens blogg, man gör bara inte det. Om det har skrivit till någon mer så är jag säkert hatad i hela Uppsala. skämdes så jävla mycket så att jag faktiskt tänkte ta bort bloggen. Ni fattar inte hur skämmigt. Jag skrev till den personen igår men den svara inte HAHA då är vi två som skäms antar jag hahahahahahahaha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela