idiotenstankar.blogg.se

Fuck kärlek

Publicerad 2013-09-14 23:47:11 i Allmänt,

Om någon frågar om jag fortfarande har känslor för honom så säger jag nej.. Jag ljuger om det så mycket så att jag började tro det själv. Jag visste att jag säkert skulle se honom idag och tänkte: det är väl inga problem, jag har glömt honom.
Men när jag såg honom idag. Mitt hjärta stannade, allt stannade. Jag fick ont i magen, huvudet.. Hela kroppen. Jag kunde inte röra mig.. Mitt hjärta, det brast. Det brast i flera tusenbitar. Och att han bara har mage att kolla mig i ögonen. Och le. Fucking le. Jag vet nu att känslorna inte har försvunnit. Jag har verkligen aldrig känt såhär förut för någon. Aldrig någinsin. Men jag tror att jag behövde se honom och behövde veta om jag fortfarande hade känslor för honom. Ja, det har jag. Fuck. Jag älskar honom och hatar honom på samma gång. Fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela