idiotenstankar.blogg.se

.

Publicerad 2013-09-14 01:15:02 i Allmänt,

Nu kanske ni tror att jag bara kommer skriva långa fkn depptexter som ingen bryr sig om. Ni kanske tror att jag är den tjejen som sitter fast i en deprition och aldrig kommer ut. Som bara sitter dag ut och dag in och deppar. Nejnej. Just idag mår jag skit. Men för alla som gör det:

Det är okej att må skit. Det är okej att tänka 'just nu känns det som jag kommer sprängas'. Det är helt okej att vara ledsen men det varar inte förevigt.
Tro mig. Det kanske känns så just då, men jag lovar dig, det kommer bli bra. Ni kanske tänker 'det är väl lätt för henne att säga, hon vet ju inte hur det känns'

Klart som fan jag vet hur det känns. Tror du jag skulle sitta och skriva massa grejer om något som jag inte visste någonting om? Nej. Men det löser inget att bli arg, skada sig själv eller släppa allt. Tro mig. Så med det vill jag säga tack o hej. Jävla pastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela